Community

Posted 3M ago by @EagerPhlox

Instagram serving the #calathea realness. Happy Friday eve! #CalatheaCrew #HappyPlants #HappyPlace #PlantAddict #PlantsMakePeopleHappy #plantjokes #plantmemes
πŸ˜‚
πŸ˜‚πŸ€£
This says it all 🀣 @EagerPhlox
what am i doing then that mine is still alive?! I remember when my family got me one for mother’s day and i was like β€œoh no! they’re gonna be so bummed when it dies in a week!” and it’s still fine. πŸ˜… just kinda been waiting this whole time
Hilarious πŸ˜†
Seriously!!!!
@carlsreid it’s all about the humidity!! Like Iggy, our calathea buddies need moisture! 😊
@EagerPhlox is that the secret ingredient? mine lives in a house with about 50% humidity (minimum) and it never gets time with the humidifier.
@carlsreid yup! Unless you’re talking orbifolia. I’ve found those buttheads always get crispy edges, regardless of humidity level…mean, angry plants πŸ˜‚
I’ll be sure not to put a #Calathea on my wish list!!!
True true lol
@Pegster they’re really not that bad. I just like to talk trash about them because they’re so pretty while being so fussy
Ugh πŸ˜‘ this is the truth lol that’s one plant I’ll never open again!

See more content like this

Growing healthy plants can be intimidating, but you’re not in it alone. Get inspired from other Greg users!
Discover the Community